Cum City Grill ne-a depasit asteptarile

Cand vi s-au depasit ultima data asteptarile ca si consumator? Va aduceti aminte cu usurinta?

De multe ori am auzit “la noi nu este ca in afara”, “cand mergi la un restaurant angajatii iti zambesc, te servesc cu grija”.
Noi obisnuim sa oferim feedback foarte des atunci cand ne sunt furnizate diverse servicii. Felicitam cand totul a fost impecabil si atunci cand este cazul, mentionam si ce ar putea fi imbunatatit din punctul nostru de vedere.
Am observat ca exista deschidere la astfel de informatii cand sunt cu adevarat intemeiate, fara rautati adaugate intentionat.
Sotul meu mentioneaza de fiecare data ce a fost bine, ce nu a fost intocmai cum ne asteptam noi si ce s-ar putea imbunatatii.
Poate daca am avea in obisnuinta sa oferim feedback constructiv poate s-ar schimba si la noi serviciile. Sunteti de acord?
Ce experiente ati avut atunci cand ati spus exact cum v-ati simtit dupa ce ati luat masa in oras?
Ieri asteptarile noastre au fost depasite. Am ales sa mancam de pranz la City Grill – Lipscani – http://www.citygrill.ro/ro/despre-noi
Ne-am comandat fiecare ce a dorit si la final am oferit feedback: servirea foarte buna, cu zambet si politete, musacaua prea uscata, fara farfurie pentru oasele de peste, prima felie a painii feliate uscata (probabil ramasa de la ultima taiere), etc.
Am fost surprinsi, feedback-ul a fost acceptat cu multa deschidere, cu raspunsuri ca la training-urile pe care le sustin: “conteaza foarte mult pentru noi”, “vom tine cont de ceea ce ne-ati spus”, “ne dorim sa imbunatatim”, etc
In timp ce ne pregateam sa achitam nota, am primit ca drept multumire pentru ca am transmis cum ne-am simtit si ce ar trebui imbunatatit…un desert foarte bun, proaspat si servit cu mult zambet.

Am vrut sa va povestesc deoarece se intampla chiar la noi in tara, unde oamenii sunt pregatiti si deschisi la feedback, unde retentia clientilor este foarte importanta.
Ne-a placut abordarea si a avut si mai mare efect cu cat nu ne asteptam la nimic in plus decat acceptarea informatiilor transmise.

Felicitari City Grill pentru conceptul sanatos pe care-l promovati in randul angajatilor si clientilor dumneavoastra!

Ati facut retentie, ne-ati recastigat ca si clienti 🙂

http://www.citygrill.ro

Dana Predu