Un local care tine cont de feedback

Dragii mei, probabil stiti din postari mai vechi ca sustinem feedback-ul constructiv, spus la cald persoanelor care au puterea de a schimba.
Prin plimbarile noastre de weekend si “iesirile pe furis” de langa dulcica noastra am ajuns si la Oro Toro by OSHO.
Am aflat de la prieteni si cunostine on-line ca aici s-ar afla cea mai buna friptura. Sotul meu este iubitor de carne (cea mai buna leguma) asa ca am decis sa testam pe propriile papile gustative.

Am gasit o masa libera pe terasa locatiei din Centrul Vechi si ne-am lasat inspirati de culorile si aerul de vara. Ne-a placut design-ul localului, am notat cateva ideii inspirationale si am observat una dintre cele mai curate si simpatic amenajate toalete de local.
Am fost incantati de servire, oameni calzi cu zambetul pe fata si nu tinut in buzunar.
Surpriza a venit la mancare…sa zicem ca nu am fost dati pe spate. Nimic spectaculos, mai mult, putin diferit fata de ce era scris in meniu la gramaj, continut, aspect.
La plecare, am oferit feedback constructiv si ulterior am comunicat chiar si cu departamentul de marketing care spre surprinderea noastra, ne-a ascultat.

Am revenit intr-o alta zi, la aproximativ 3 saptamani distanta si am fost loviti…feedback, feedback, discutii, discutii dar nu ne asteptam ca sa se schimbe ceva in bine.
Au schimbat meniul, au recalculat gramajele si si-au imbunatatit reteta, lasandu-ti de data aceasta “gustul de dupa”. Ne-am bucurat ca de aceste schimbari vom beneficia cu totii, noi dar mai ales voi dragi consumatori.

Ii apreciem pe cei de la Oro Toro by OSHO, ii felicitam si le uram succes in a imbunatatii in continuare! Acum stim ca se poate.

Ii gasiti aici:
https://www.facebook.com/orotorobyosho

Merita cu adevarat sa-i vizitati! Isi doresc sa va multumeasca. 🙂

Dana Predu